The Kids in the Hall
‘The Kids in the Hall’ is een unieke en bizarre sketch-comedyserie die aanzet tot humor middels een intellectuele kijk naar komische creativiteit en sketches van personages. De serie mixt kunst en komedie met een resultaat dat griezelig veel lijkt op de dagelijkse realiteit en de menselijke toestand.