Doug en Carrie Heffernan, een liefhebbend arbeidersechtpaar uit Queens, N.Y., delen hun bescheiden huis met haar excentrieke vader, Arthur.
Doug's schoonvader Arthur trekt bij hem in in plaats van naar een bejaardentehuis te gaan, waardoor Doug's tv-kamer in Arthur's slaapkamer verandert.