The Lost Flowers of Alice Hart
Nadat ze haar ouders is verloren bij een mysterieuze brand, wordt de negenjarige Alice Hart grootgebracht door haar oma June op een bloemenkwekerij waar ze ontdekt dat er geheimen binnen geheimen zijn. Na jaren wordt Alice door verraad gedwongen haar verleden onder ogen te zien.