The Man in the High Castle
Zonsopgang
Franks toekomst staat op het spel als hij door de Kempeitai wordt opgepakt. Intussen legt Juliana contact met een mysterieuze man die haar een hint over de films geeft, en wordt. Obergruppenführer Smith verrast door ongelukkige gebeurtenissen.
Joe en Juliana moeten snel handelen als een gevaarlijke premiejager, de Sheriff, in Cañon City aankomt. Tagomi maakt plannen met Wegener om waardevolle geheimen van het Rijk door te spelen, en Frank beraamt zijn wraakactie tegen de Japanners.
Openbaringen
Joe wordt steeds meer verscheurd tussen zijn plicht en zijn gevoelens voor Juliana. Ed probeert Frank te weerhouden van een onherroepelijk besluit. Smiths onderzoek wordt gehinderd doordat zijn getuige sterft, en Tagomi’s plan mislukt door de dramatische ontwikkelingen bij de toespraak van de kroonprins.
Joe viert Veteranendag bij Smith en probeert zo meer te weten te komen over de films. Juliana accepteert de baan die Tagomi haar aanbiedt, en blijft zoeken naar antwoorden. Intussen nodigt Smith een oude vriend uit om deze dag te vieren, met verrassende gevolgen.