The Mum Who Caught Tourette’s
Van de een op de andere dag kreeg de toen 40-jarige Elizabeth Hall het Tourette-syndroom en veranderde ze in een regelmatig scheldende en vloekende moeder. Enkele jaren ervoor was haar tienerzoon Robert al hetzelfde overkomen.