The Penthouse: War in Life
The Penthouse: War in Life is een Zuid-Koreaanse dramaserie die sinds 26 oktober 2020 op SBS wordt uitgezonden. In de hoofdrol speelden Lee Ji-ah, Kim So-yeon, Eugene, Um Ki-joon, Park Eun-seok en Yoon Jong-hoon.