The Positive Alternative to Food Waste
Klimaatverandering heeft de levens van boeren in Australië fundamenteel veranderd. Bekijk het verhaal van 4 verschillende boeren die geconfronteerd worden met snel veranderende weersomstandigheden en hoe zij een positief alternatief creëren voor zichzelf en de consument. Zij delen persoonlijke ervaringen en bieden oplossingen voor een duurzame voedingsindustrie.