The Real Housewives Ultimate Girls Trip
Pak je koffers voor 'The Real Housewives Ultimate Girls Trip', een nieuwe Housewives-ervaring met een mix van castleden uit de megahit.
De dames worden steeds relaxter terwijl ze genieten van de adembenemende omgeving van de Turks- en Caicoseilanden.
De dames gaan naar het strand om te zonnen, maar Cynthia blijft in Kenya's schaduw staan als Melissa een geheim verklapt.