The Russell Murders: Who Killed Lin and Megan?
De ontrafeling van het complexe verhaal van de onthutsende moorden in 1996 op Lin Russell en haar dochter Megan, en het finale hoger beroep van Michael Stone, de man die levenslang kreeg voor de moorden en 25 jaar later volhoudt onschuldig te zijn.
Een opgesloten Michael Stone en anderen vertellen over zijn dramatische proces en veroordeling in 1998.