In 2014 verdwijnen er vier vrouwen in Chillicothe in Ohio. Als in 2015 een vijfde vrouw, Tiffany Sayre, wordt vermist, groeit de angst dat er een seriemoordenaar rondwaart.
De politie onderzoekt in een aangrenzend stadje een huiveringwekkende nieuwe aanwijzing. Ondertussen staat Jason McCrary terecht voor de moord op Timberly Claytor.