The Wives Did It
Als een fundamentalistische polygame Mormoon dood wordt gevonden, moet de moordenaar worden gevonden. Met zijn zeven vrouwen, is iedereen een potentiële verdachte.
Guns Lies & Sister Wives
De polygame Jesse Cummings overtreedt vaak de wet en leeft zijn eigen onorthodoxe leven, en daarbij hoort het hebben van twee vrouwen die hij tegen elkaar opzet.
Als de twee vrouwen van Dustin hem uit hun slaapkamer weren, is er kwaad bloed gezet. En als één van de dames naar hem teruggaat, is er reden voor moord.