This Is Going to Hurt
Pijnlijk grappig, hartverscheurend eerlijk -welkom in de bizarre wereld van de afdeling Verloskunde van een Brits ziekenhuis. Ben Whishaw speelt de hoofdrol in Adam Kay’s hilarische, onvoorspelbare kronieken van het leven van een dokter.