Tigerland
Tijgers: de grootste roofdieren op de planeet, zijn ook een van de meest bedreigde diersoorten op aarde. Dit project neemt je mee in een ambitieuze poging om de wilde tijgerpopulatie in 2022 te verdubbelen, door natuurbeschermers en de lokale bevolking van India en Bhutan bij elkaar te brengen.