Toto's peuterspeelzaal
Toto en zijn beste vriend Robbie zijn speelgoed dat tot leven komt in een peuterklas als alle kinderen naar huis zijn. Het klaslokaal verandert in een denkbeeldige wereld waar ze ontdekken wat de kinderen overdag hebben geleerd en waarmee ze hebben gespeeld, en waar ze daarna hun eigen wonderlijke avonturen beleven.
Toto en Robbie gaan op avontuur in de ruimte. / Robbie is bang voor de papieren vlieger die de kinderen op de peuterschool hebben gemaakt. / Toto en Robbie worden wakker en bevinden zich in het 'oerwoud'.
De grote plonzen / Dappere cowboys / De peuterschool express
De eendjes op de peuterschool hebben zin om te gaan zwemmen, en Toto en Robbie proberen ze te helpen. / Toto en Robbie nemen één van de ontsnapte kalfjes mee naar huis. / Toto en Robbie gaan op een grote treinreis met al hun vrienden van de peuterschool.
Dr. Toto schiet te hulp om de afgevallen hoorn van een kalf en Robbie's gebroken antenne te repareren. / Robbie moet niezen en veroorzaakt chaos op de peuterschool. / Toto organiseert op de peuterschool een verrassingsfeestje voor Robbie.
Toto en Robbie vinden een duikboot die de kinderen op de peuterschool hebben gebouwd. / Toto en Robbie vinden bouwblokken op de peuterschool en bouwen een mooi huis. / Er is iets vreemds aan de hand op de kleuterschool. Iedereen is iets kwijt!
Toto en Robbie vinden een brandweerwagen op de peuterschool. / Toto en Robbie besluiten een dansfeest te houden op de peuterschool. / Toto en Robbie proberen te zorgen voor een nieuwe babyrobot op de peuterschool.
Toto en Robbie vinden een vuilniswagen op de peuterschool. Samen met hun vrienden besluiten ze de peuterschool op te ruimen. / Toto en Robbie openen een winkeltje op de peuterschool. Al hun vrienden komen en kopen iets voor zichzelf.