Chase Merritt staat terecht in de moord op de familie McStay.
Een getuige zet het proces tegen Merritt op zijn kop. De vriendin van Merritt geeft hem een alibi, maar de aanklager probeert haar tijdens de ondervraging in diskrediet te brengen.
Als Merritt tijdens het proces getuigt, hoort de jury over zijn criminele verleden. De verdediging en de openbaar aanklager presenteren hun laatste argumenten in hun slotpleidooi.