The Big Conn
Eric C. Conn nam het er als advocaat in Oost-Kentucky een beetje te veel van, tot twee klokkenluiders ontdekten dat hij overheidsfraude van meer dan een half miljard dollar faciliteerde, een van de grootste fraudes in de Amerikaanse geschiedenis. En dat was pas het begin.