Unboxed with Nikki Chu
Celebrity designer Nikki Chu transformeert disfunctionele ruimtes in prachtige vooruitstrevende designs. Deze ster designer beantwoordt oproepen voor design hulp van fans en verrast hen met een kamer make-over.