Een alarmerende toename van het aantal vermiste personen stuurt een paar vampierjagers naar Arizona om te onderzoeken of een troep bloedzuigende duivels uit hun winterslaap is gekomen. Hun hightech jacht onthult een veel snodeder plan dan ze zich hadden kunnen voorstellen.