Het onbekende verhaal van een blauwe pil die de wereld veranderde. Viagra werd bij toeval ontdekt en in een storm van controverse op de markt gebracht. De pil herschreef het draaiboek van de grote farmaceuten en veranderde onze seksualiteit voorgoed.
Een onderzoeksteam staat op het punt een onderzoek naar een hartmedicijn te beëindigen wegens tegenvallende resultaten, wanneer enkele proefpersonen een ongewone bijwerking melden.
De introductie van viagra gaat gepaard met grote mediabelangstelling en hoge verkoopcijfers. Het team heeft geen controle meer over de zorgvuldig geformuleerde marketingboodschap.