Vietnam: The War That Changed America
De hereniging van oude vrienden, persoonlijke verslagen en zelden vertoonde beelden schetsen een buitengewoon en diepgaand beeld van hoe het was om een ​​van de langste oorlogen uit de geschiedenis te doorstaan. Verteld door Ethan Hawke.