What We Lose to Love
Terwijl Dara zich voorbereid op haar bruiloft, verdwijnt ze ineens. De enige die haar kan zien, aanraken of spreken is Satria, die sinds hun jeugd al verliefd op haar is.
Degene die verdwijnt
Terwijl Dara zich voorbereid op haar bruiloft met Rendra, leidt een kleine ruzie tot onverwachte gevolgen. Gelukkig kan haar jeugdvriend Satria haar nog zien, aanraken en spreken.
Dara is niet alleen onzichtbaar, ze kan ook niets of niemand aanraken. Ze wil een einde maken aan haar leven, maar dan blijkt het dat Satria haar kan zien, spreken en aanraken. Hij kan haar ook voeden en helpen overleven.
Terwijl Dara Satria probeert te helpen, begint de rechercheur die aan de zaak is toegewezen Satria te verdenken. Dara komt erachter dat Satria Rendra niet heeft ingelicht over haar situatie.
Satria worstelt met zijn taken in het hotel omdat hij Dara helpt. Dara overtuigt hem haar situatie te onthullen aan Rendra, maar hij reageert niet zoals ze verwachtte.
Dara’s hart is gebroken, waardoor haar situatie verslechtert, en Satria vraagt zijn vrienden om hulp. Dara krijg steeds meer het gevoel dat ze een last is voor degenen om haar heen en ze staat erop dat Satria zijn eigen leven leidt, zonder haar.
Wanneer de politie de zaak probeert op te lossen, dringt Rendra erop aan dat de zaak gesloten is, waardoor Satria en Dara een dag samen kunnen doorbrengen. Dit leidt tot een onverwacht resultaat.