Who Killed Jessica Carpenter? A Hometown Homicide Mystery
In augustus 2000 wordt de 17-jarige Jessica Carpenter thuis dood aangetroffen door haar moeder. De politie opent de jacht op een vermoedelijke seriemoordenaar.