Private Practice A Family Thing
S2, E1: På Oceanside Wellness blir vennskap satt på prøve og hemmeligheter avslørt når Addison oppdager at Naomi skjuler at praksisen har økonomiske problemer. Violet lurer på hvilken hemmelighet Cooper skjuler for henne og Cooper selv må bestemme seg for om han vil avsløre en medisinsk hemmelighet for en pasient.