S1, E1: Etter å ha pensjonert seg fra kunstløp, hjemsøkes Tsukasa Akeuraji av sin egen historie av mislykkede isshow-auditioner. Når han møter den selvlærte kunstløp-jenta Inori Yuitsuka, foreslår han at hun blir med i en kunstløpklubb, men jentas mor har andre tanker, og det er opp til Tsukasa å få henne til å ombestemme seg.