S5, E25: På kvelden før Konos bryllup med Adam, finner Five-0 ut at et stjålet atomvåpen er et sted på øya og er på vei til å bli detonert. Også, McGarrett er overrasket når Catharine vender tilbake til Hawaii og Chin konfronterer Adam med sine forbindelser til Yakuza, i den femte sesongfinalen.