S3, E3: Daisy, Mack og Coulson prøver å beskytte Lincoln idet Rosalinds team jakter på overmennesket i sin søken etter mennesker med superkrefter. Imens viser Hunter at det ikke finnes grenser for hva han vil gjøre for å få sin hevn over Ward og Hydra.