S15, E18: Maggie introduserer stemningsrom som et alternativ til medisin. Alex og Deluca krangler om en 11 år gammel pasient som prøver å sabotere sin egen operasjon. Teddy får seg en støkk som får Owen og Koracick til å reagere.