S2, E2: Med bortføringen av Walt friskt i minne, og en ødelagt båt, kjemper Michael, Sawyer og Jin for sine liv, og oppdager et nytt rovdyr i det ustabile havet. Samtidig, på land, må Locke gå ned i luken når en av de overlevende forsvinner inn i den.