Grey's Anatomy Back in the Saddle
S16, E2: Legene opererer en mann som krasjet inn i bilen til Maggie. Owen, som er tilbake etter pappaperm, sliter med Toms nye stilling. Meredith slutter ikke å diagnostisere de som er rundt henne, selv om hun nylig fikk sparken. Richard og Alex starter på nytt, og det er ikke lett.