Hvor var du? Bedragerske hjerter
S1, E5: Når Louise forteller Monica at hun vil være sammen med Thais, forteller Monica hva som egentlig skjedde mellom henne og Thais tidligere. Hvor godt kjenner egentlig Louise Thais?