Get a Room with Carson & Thom Designer Demands and Big Boy Plans
S1, E2: Thom og Carson får fart på pengene når de tar på seg en jobb for Kenyatta, en tidligere interiørarkitekt, som attpåtil er en kontrollfreak. I mellomtiden har deres andre klient, Scott, nylig kommet ut av skapet og ønsker å få litt kontroll på sin studioleilighet i New York City.