Agents of S.H.I.E.L.D. Devils You Know
S3, E4: Etter å motvillig ha gått med på å dele informasjon med Rosalind og ATCU, begir Coulson og teamet seg ut på søken etter overmennesker som dreper andre overmennesker, og May føler at Hunters jakt på Ward begynner å bli for personlig.