Fakes Dhanrakshak
S1, E4: Dhanrakshak blir lansert, en stor seier for FIS. Michaels forsøk på gjenforening med kona skyver henne bare enda lenger unna. En rystet Sunny leter etter sin savnede bestefar uten hjelp fra det udugelige byråkratiet. Mansoors drift er allerede truet av Dhanrakshak, og han trenger en ny seddel som kan lure den nye skanneren.