Modern Family Do It Yourself
S8, E13: Med nyvunnet selvtillit etter et vellykket gjør-det-selv-prosjekt, overbeviser Phil Jay om å investere i en eiendom han alltid har ønsker å utvikle. Samtidig er Claire opphengt i en TV-kokk, og har en nyvunnet kjærlighet til å lage søndagsmiddager som ikke er like smakfulle som hun tror. Haley er familiens eneste håp når det gjelder å påvirke situasjonen. Hjemme hos Pritchett-Tucker-familien ser Cam og Mitchell at familien er altfor avhengige av teknologi, så de forsøker å lære Lily viktigheten av hardt arbeid, noe som ender i katastrofe. Hos Pritchett-familien føler Jay seg erstattet når han ser at Gloria har ansatt trener Gary for å trene Joe. Han utfører også håndverkertjenester.