S2, E14: Sydney, Vaughn og Jack må finne ut om CIA-agent Lennox (Ethan Hawke) er den han sier at han er etter at oppdraget hans blir kompromittert. Da Sydney redder Lennox, får hun et umiddelbart bånd til ham: De har begge mistet noen de elsker i jobben. Men hun tviler på sin egen vurdering da Vaughn og Jack oppdager at Lennox var ute etter en teknologi som lar folk forandre utseendet sitt.