Brothers & Sisters Double Negative
S2, E14: Robert vurderer en fremtid i politikken; fruktbarhetsbehandlingen til Kitty blir stadig mer aggressiv; Kevin har en åpenbaring om forholdet til Scotty; Rebecca avslører informasjon om farskapstesten hennes.