S1, E3: Antonia og Jon har så vidt startet, men har allerede fått kidnappingseneheten, Ramón Ortiz, Laura Trueba og Mentor, skyggelederen i Rød dronning, imot seg. Alle lyver under etterforskningen. Antonia og Jon innser at det Ezequiel ber Ortiz og Trueba om, er at de faktisk innrømmer personlig skyld. Men Ezequiel ligger alltid ett steg foran, og nå er Antonia truet.