S2, E2: En søt lokal danser kommer for å opptre på «Shake it Up, Chicago!», og alle jentene blir betatt. Han ber alle jentene ut en etter en, så både Rocky, Cece og Tinka dukker opp på Crusty’s neste dag, og tror de har en date med ham.