S1, E2: Tsukasa og Hitomi oppmuntrer Inori til å ta merketesten, en sertifiseringseksamen for kunstløp som gjør at Inori kan kvalifisere seg til konkurranser. På samme dag som testen møter Inori ei pen jente som ser ut som en prinsesse. Når en frekk gutt knuser Inoris selvtillit, er det opp til Tsukasa å hjelpe henne å få den tilbake.