Ignorant Angels Episode 3
S1, E3: Antonia og Michele møtes igjen takket være vennene hans. Det turbulente møtet mellom dem fører til at de knytter et stadig sterkere bånd. Resten av vennegjengen sørger også over Massimo på sin måte og mimrer tilbake mens Riccardo og Luciano blir rammet av sykdom.