S1, E4: Predatoren kidnapper sitt neste bytte og nasjonen får panikk. Moo-chi blir oppringt av morderen, som forlanger at han finner ut hva ofrene har til felles før han drepes igjen. Ba-reum og Moo-chi sliter med å finne svar.