Punk'd Eric Dill, Rihanna, Hugh Jackman
S7, E8: Rihanna tas på fersken når hun anklages for å ha tatt penger fra noen unge gatekunstnere. Hugh Jackman får svi når han få skylda for å ha brent ned Brett Ratners vakre hjem. Eric Dill får et utbrudd etter bowling.