S4, E18: Emmalin skal uteksamineres fra videregående, og Claudia Joy får mulige knusende nyheter. Pamela får en uventet telefon fra Gina, som gjør at hun tviler på fremtiden sin. Joan får gode nyheter om helsen sin. Denise får rier under en intens telefonsamtale med Jeremy.