Bob's Burgers Gene It On
S4, E20: Tina bestemmer seg for å begynne med cheerleading, men det er faktisk Gene som blir oppdaget for sitt jublende talent. Samtidig faller Tina og biter seg i tungen, slik at hun ikke kan snakke - og ugagnskråka Louise blir tolken hennes.