Gjørmen på jenta
S5, E10: En mann kledd som julenissen, sprenger seg selv i luften under et feilslått bankran, og Brennan og Booth jobber med å identifisere bomberen og fastslå motivene hans. Brennan legger planer for å feire jul i El Salvador, men hennes far (gjesteopptreden av Ryan O’Neal) overtaler henne til å tilbringe høytiden med ham og Margaret Whitesell (gjesteopptreden av Zooey Deschanel), en nyoppdaget fjern...