S4, E8: Et kvanteparadoks tvinger Bo (Anna Silk) og Tamsin (Rachel Skarsten) til å gjenta den samme Yule-festen om og om igjen. Hale (K.C. Collins) kjemper for å imponere Kenzi (Ksenia Solo), mens Dyson (Kris Holden-Ried) og Lauren (Zoie Palmer) vurderer å bringe Bo dårlige nyheter.