Once Upon A Time I'll Be Your Mirror
S6, E8: Emma og Regina klekker en plan for å fange Den onde dronningen i et fengsel de selv har skapt, mens Snøhvit og David venner seg til livet uten hverandre. Zelena går med på å hjelpe Belle, og sammen verver de Aladdin til å stjele en magisk gjenstand fra Mr. Gold som kan beskytte Belle og hennes ufødte barn fra ham for alltid.