American Housewife It's Hard to Say Goodbye
S2, E19: Katie og Greg sliter med å hjelpe barna å akseptere tapet når en familievenn plutselig går bort, og når grisen deres, Hans Gruber, må leveres tilbake til sitt naturlige habitat.