S2, E5: Virginia, Burt, Jimmy, Sabrina, Maw Maw og Hope camper ute på plenen etter at huset deres blir tømt for termitter, men å bli fanget i regnet er det minste av deres problemer. Etter å ha fått vite at Hope slo en gutt i barnehagen, prøver familien å slutte å krangle av frykt for at hun vil følge i morens seriemorder-fotspor.