Work Later, Drink Now Kvalme fra alkohol og overgrep
S1, E4: So-hee skammer seg etter å ha kysset produsent Kang på fylla, og verre blir det da hun finner ut at han er sammen med praktikanten So Hyun i hemmelighet. Hun er i harnisk etter å ha bevitnet kysset og truer med å saksøke. So-hee ber henne med ut på et glass, men det blir stadig mer anspent, og snart utvikler det seg til en fullverdig drikkeduell.